השר בן גביר: נבטיח את ביטחון המשפחות שנפגעו

בנצי לייזרוביץ No Comments on השר בן גביר: נבטיח את ביטחון המשפחות שנפגעו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הנחה את המשטרה להבטיח את ביטחונם של משפחות הנפגעים מאירועי טרור, שהמחבלים שפגעו בהם כלולים בעסקה לשחרור החטופים. ההנחיה מגיעה בעקבות מכתב ששלח בשבוע שעבר (רביעי) עורך דינה של מוריה כהן, עו"ד אופיר שטיינר, ובו בקשה מראש הממשלה ומהשרים לביטחון ולביטחון לאומי להבטיח את שלומה. במכתב שהוציא בן גביר הוא מדגיש את התנגדותו לעסקה, שהייתה לדבריו מונעת את המציאות הזו מלכתחילה.

לדבריו של בן גביר במכתב המענה לארגון חוננו, "חשוב לומר כי סיעתי, סיעת "עוצמה יהודית" התנגדה לעסקה זו, ובהתאם כל שרי "עוצמה יהודית" הצביעו נגדה, ואו אז המצב הבלתי נסבל שמתואר במכתבך היה נמנע. יצוין כי נתתי הנחיה חד משמעית כי כעת, לאחר החלטת הממשלה, יש להבטיח את שלומה וביטחונה של מוריה ושל משפחתה, כמו גם יתר המשפחות שנמצאות במצב דומה", כתב השר בן גביר.

כאמור, הדברים מגיעים בעקבות מכתב ששלח עו"ד שטיינר מארגון חוננו בנושא. במכתבו כתב עו"ד שטיינר כי מרגע היוודע דבר שחרורה הצפוי, אימה אחזה בבני המשפחה. לדבריו "אותה ‏מחבלת ‏- שלא הביעה מעולם צער על מעשיה, שלא נרתעה מביצוע המעשים אף למראה ילדיה הרכים של מרשתי הולכים עמה יד ביד בדרך למוסדות החינוך, שהמתינה בקור לב מצמית עד שתהיה מרשתי במיקום הטוב ביותר על-מנת לדקור אותה ולרוצחה – תשוב ‏לאותו ‏הרחוב, להלך בחופשיות על המדרכה במרחק מגע ממרשתי וילדיה".

לאור זאת מבקש עו"ד שטיינר לעשות שימוש בסמכות הנתונה בידי פיקוד העורף ומשטרת ישראל ולהרחיק את המחבלת ממקום מגוריה של כהן, ולא רק מהשכונה, אלא אף מהעיר. כמו כן, כתב עו"ד שטיינר: "ראוי כי מחבלת כה שפלה וקרת רוח תהיה תחת מעקב הדוק מצד גופי הביטחון השונים, למען לא תנסה להשלים את המשימה אליה יצאה בבוקר יום 9.12.21". כמו כן, במכתב נוסף, אותו הוציא הבוקר לראש הממשלה ולשרי הביטחון והביטחון הלאומי, דרש עו"ד שטיינר לוודא שלא תשוחרר המחבלת עד להבטחת ביטחונה של כהן. "אבקש לוודא כי גופי הביטחון עליהם הם אמונים ינקטו צעדים כנדרש באופן דחוף ובהול, הוסיף עו"ד שטיינר.



0 תגובות